2012. szeptember 14., péntek

Őszi-téli sapik

Sosem volt olyan igazán nekem való sapkán télre. Vagy a fülem, vagy a homlokom fázott. Aztán antikváriumban találtam kincseket (kötős-horgolós könyveket), és az egyikben találtam egy csuda-sapi mintát. Különleges füles sapka néven található meg a Kötött és Horgolt Divat c. könyvben (Minerva album, szerk: Dr. Légrádi Istvánné, 1972).


Ez a sapi annyira megtetszett Zsombornak, hogy ő is kért egyet, de izibe'! Persze az ő igényei szerint, szürke lett, és nem hordta... :D

Őszi sapkák:

A zalaegerszegi kötős-horgolós tábor alkalmával elvándoroltunk "A TURIBA", ami dugig volt fonalakkal. Én sötétkékeket választottam, nagyrészt pamutot. Ezekből lett a fiúk őszi kollekciója. Nem cifráztam túl, szeretem, ha egyszerűek a dolgok.






A tarka sapka alapanyaga Leuvenből származik :) A fehér pedig egy kislány csipke-mintás sapka, szintén őszre. Ez utóbbi még keresi gazdáját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése