2012. szeptember 18., kedd

Újat tanultam :) - táska született belőle

Kb. egy éve kezdtem el horgolni. Megtanultam a pálcákat elkészíteni, összekapcsolni, vízszintesen és körben haladni. Kipróbáltam sok különleges öltést, mégis legtöbbször nem cifrázom a munkáimat.
DE! Nem hagyott nyugodni a popcorn pálca. Bújtam az internetet, könyveket, mert nekem ez nagyon különlegesnek, és nagyon komplikáltnak tűnt. És találtam sok-sok hasznos infót, legjobban a lerajzolt ábráknak örültem - ebből a legkönnyebb tanulnom. Aztán rájöttem, nincs is oly' nagy ördöngősség a popcorn stich-ben :) csak a neve hangzik bonyolultnak :)

Hogyan született a táska? A HÉV-től jöttem hazafelé, és útközben találkoztam egy kedves ismerőssel. Kérdezte, horgolok-e még? Mert szeretne egy egyszerű, kis fekete táskát, amibe pénztárca, iratok, kulcs belefér. Megígértem neki, hogy horgolok kedvérevalót. Búcsút vettünk, folytattam az utam hazafelé, és egész végig azon agyaltam, milyen legyen a táska. Fonalam volt fekete, de mi legyen a minta? Aztán jött a "nagy ötlet", hát popcrn stich - mi más! :)
Alig vártam, hogy nekikezdhessek. Fonal, tű és hajrá.

Ez lett belőle:
Kb. 19x20cm a táska és 10dkg fonal kellett hozzá (örökölt, címke nélküli fonal, de biztosan van benne akril), 4,5-es tűvel horgolva.
 
Az a bizonyos popcorn pálca :)


Izgalmas bordó selyembélést kapott, cipzárral zárható.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése