2012. augusztus 5., vasárnap

A fóka :)

Történt egyszer... Ildi néni, az óvónéni nyugdíj előtt állt. Már a nevelési év elején jelezte ő is és a vezető óvónő is, hogy 2012. elején Ildi néni megkezdi a megérdemelt pihenését. Arra gondoltam, mi lenne, ha készítenék neki valamit. A fóka adta magát, ugyanis a 2 nagyobbik gyerkőc a Fóka csoportba jár az oviban. De honnan lesz ehhez minta? És mégis, milyen legyen? Az amigurumi szóval ekkor találkoztam először... A mintára vonatkozóan több helyről kértem tanácsot, és az egyik internetes csoportból egy kedves hölgy küldött nekem magyar leírást. Küzdöttem vele rendesen, de a végén elkészült!



Ildi néni örömét sajnos nem láttam (későn érkeztem az oviba), de telefonon elmondta, mennyire meglepődött, és nem gondolta volna, hogy ilyen ajándékot kap! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése