2012. augusztus 15., szerda

A születésnapi meglepetés :)

Nem, nem én kaptam, inkább készítettem. Méghozzá egy nagyon kedves ovistársnak. :) A fiúk meghívást kaptak egy lovardában megrendezésre kerülő születésnapi mókázásra! A kislány nagyon szereti a lovakat, rendszeresen lovagol is. Adta magát az ajándék-ötlet: valami lovas játék, kiegészítő, stb. De ne legyen túl "banális", mert mindenki ebben a témában gondolkodik. Ekkor kezdtem keresgélni a ravelry-n, és rátaláltam az AJÁNDÉKra, így csupa nagybetűvel. Az idő rövidsége kicsit elbizonytalanított, de belevágtam! "Ha nem jön össze, még mindig tudunk venni valamit!" felkiáltással kerestem fonalakat, tűt, és nekikezdtem. Az eredmény nagyon jó lett. Ezt bizonyítja, hogy a kislány még az oviba is magával hordta (most épp szünet van) a kis táskáját. :)
Íme:



A minta itt található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése