2012. augusztus 12., vasárnap

Villám és a többiek

3 kisfiam van. Borzasztóan tudnak lelkesedni egy-egy meséért. A Verdák mindent felülmúl! :) Ezért elhatároztam, meglepem őket kedvenc szereplőikkel. A minta kérdés megint nehéz volt. Aztán a ravelry-n ráakadtam a megfelelő oldalra! :) A gondot csupán annyi jelentette, hogy az pulóver minta volt, én mellényt szerettem volna, és a fonalvastagság sem stimmelt... Tehát át kellett gondolnom újra, szeretném-e ezt a mintát. Fogtam egy négyzetrácsos lapot, rajzoltam, javítottam, újra rajzoltam, újra javítottam, és ezt addig csináltam, míg ki nem alakult a megfelelő "szabásminta".
Íme az eredmény:







Doc Hudson, Sally és Villám McQueen :) A minta (pulóver) itt (McQueen), itt (Doc Hudson) és itt (Sally) található.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése